A pénztárgépek éves szervizes felülvizsgálatát kötelező elvégeztetni a pénztárgép működtetési helyén a hatályban lévő NGM rendeletek alapján a pénztárgép megszemélyesítését (vagy legutóbbi éves felülvizsgálatát) követő 365 napon belül. Ennek elvégeztetése az online pénztárgépet használó felelőssége. Mivel ez kötelező érvényű, a NAV ezt ellenőrizheti és a határidő lejárta után mulasztási bírsággal büntetheti. A felülvizsgálatot kizárólag NAV nyilvántartásában szereplő pénztárgép szervizes végezheti el.
Mire figyeljen, és mi szükséges az éves szervizes felülvizsgálat során:
- Ellenőrizze a kiszálló műszerészt a műszerész igazolványa, illetve a plombanyomója alapján.
- A pénztárgép gépnaplóját biztosítsa a műszerész számára.
- Szükséges a működési engedély (vagy másolata), vagy a telephelyre vonatkozó egyéb okirat megléte.
- Szükséges az aktív személyes jelenlét.
Kérjük, ellenőrizze a gépnaplójában a megszemélyesítés időpontját, és annak figyelembe vételével vegye fel a kapcsolatot szervizpartnerével.
A feladat elvégzéséhez a pénztárgép működési helyén biztosítani szükségesek:
- Pénztárgép
- Pénztárgépnapló
- Működési engedély (vagy másolata), vagy a telephelyre vonatkozó egyéb okirat megléte.
Éves felülvizsgálat díja: 16.510,- Ft / gép
Hologramos matrica ára: 5.080,- Ft / gép
Kiszállási költségek:
- Kazincbarcika közig. határon belül ingyenes
- 127,- Ft / km Kazincbarcika közigazgatási határtól (oda-vissza számítandó)